18:02 Останній іспит у школі | ||
Шкільними коридорами | Tyzhden6 | 02.07.2014 437 | ||
Державна підсумкова атестація в 11-Б класі проводилася з трьох предметів: української мови, профільного предмета і математики. Учні 11-А класу, окрім написання переказу, складали іспит з історії України. Першим за графіком, 23 травня, було спільне для випускників завдання – за півтори години якомога повніше відтворити текст, прочитаний учителем. Цього року необхідно було написати переказ твору «Війна закінчилася». Зізнаюся, завдяки призовому місцю на обласній олімпіаді з української мови та літератури був звільнений від іспиту, одначе після нього мені довелося поспілкуватися з однокласниками, які зазначили, що завдання не було важким. Природно, що це відобразилося і на оцінках – нижче семи балів не було майже ні в кого. Історію України 11-А складав у кабінеті біології №16 / tyzhden6.at.ua За три дні, 27 травня, нас чекав черговий іспит – з профільного предмета. Особисто я брав участь у атестації за спеціальністю «Водій категорії В». Цьогорічні завдання відрізнялися від минулорічних меншою кількістю тестів та більшою кількістю питань з розгорнутою відповіддю. Окрім застосування знань з будови автомобіля та безпеки його керування, необхідно було проаналізувати ситуацію з повсякденної практики водія, а також відповісти на запитання білетів Правил дорожнього руху у форматі складання іспитів у ДАІ. Остання атестація для 11-х класів цього року з математики та історії України відбулася 29 травня. Як учню класу технологічного профілю мені випало складати перше. Було запропоновано три рівні завдань – з вибором однієї відповіді з-поміж чотирьох запропонованих, з відкритою відповіддю та з наведенням повного розв’язку. 11-Б клас на півтори години цілком занурився у царину математичних знань / tyzhden6.at.ua Особливих порушень порядку проведення атестації в кабінетах помічено не було. Траплялися поодинокі випадки використання шпаргалок, а також збірників відповідей, однак я особисто не вважаю, що це завадило об’єктивному оцінюванню знань. Головним у підготовці до ДПА я б назвав уміння раціонально розподілити свій час. Не варто зволікати з повторенням, особливо якщо йдеться про історію України або математику, де знання фактичного матеріалу просто необхідне. Майбутнім випускникам для підготовки я б радив використати наступні стратегії:
Не зайвим буде й опрацювання завдань самостійно, за збірниками, які за декілька місяців до тестування з’являються у відкритому доступі в Інтернеті. Олег Павлюк, для "Тижня-6" | ||
ПОДІЛИТИСЯ ПОСИЛАННЯМ: |
Теги: |
Шкільними коридорами
[71]
Події, що відбуваються на території школи
|
Скулспецкор
[87]
Події, що відбуваються поза шкільною територією
|
Шкільна творчість
[6]
Творчі здобутки наших учнів
|
Новини редакції
[12]
Новини редакції "Тижня-6"
|
Discovery
[5]
Матеріали про цікавинки нашого світу
|
Відеоматеріали
[15]
Відеовипуски "Тижня-6"
|
ЗНО-200
[6]
Підготовка до ЗНО
|
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Квітень
- 2020 Лютий