Головна » 2014 » Липень » 2 » Останній іспит у школі
18:02
Останній іспит у школі

Шкільними коридорами | Tyzhden6 | 02.07.2014 437

Державна підсумкова атестація в 11-Б класі проводилася з трьох предметів: української мови, профільного предмета і математики. Учні 11-А класу, окрім написання переказу, складали іспит з історії України.

Першим за графіком, 23 травня, було спільне для випускників завдання – за півтори години якомога повніше відтворити текст, прочитаний учителем. Цього року необхідно було написати переказ твору «Війна закінчилася». Зізнаюся, завдяки призовому місцю на обласній олімпіаді з української мови та літератури був звільнений від іспиту, одначе після нього мені довелося поспілкуватися з однокласниками, які зазначили, що завдання не було важким. Природно, що це відобразилося і на оцінках – нижче семи балів не було майже ні в кого.

Історію України 11-А складав у кабінеті біології №16 / tyzhden6.at.ua

За три дні, 27 травня, нас чекав черговий іспит – з профільного предмета. Особисто я брав участь у атестації за спеціальністю «Водій категорії В». Цьогорічні завдання відрізнялися від минулорічних меншою кількістю тестів та більшою кількістю питань з розгорнутою відповіддю. Окрім застосування знань з будови автомобіля та безпеки його керування, необхідно було проаналізувати ситуацію з повсякденної практики водія, а також відповісти на запитання білетів Правил дорожнього руху у форматі складання іспитів у ДАІ.

Остання атестація для 11-х класів цього року з математики та історії України відбулася 29 травня. Як учню класу технологічного профілю мені випало складати перше. Було запропоновано три рівні завдань – з вибором однієї відповіді з-поміж чотирьох запропонованих, з відкритою відповіддю та з наведенням повного розв’язку.

11-Б клас на півтори години цілком занурився у царину математичних знань / tyzhden6.at.ua

Особливих порушень порядку проведення атестації в кабінетах помічено не було. Траплялися поодинокі випадки використання шпаргалок, а також збірників відповідей, однак я особисто не вважаю, що це завадило об’єктивному оцінюванню знань.

Головним у підготовці до ДПА я б назвав уміння раціонально розподілити свій час. Не варто зволікати з повторенням, особливо якщо йдеться про історію України або математику, де знання фактичного матеріалу просто необхідне. Майбутнім випускникам для підготовки я б радив використати наступні стратегії:

  • українська мова – складати короткі плани прочитаних та прослуханих творів, ознайомитися з текстами, уміщеними в посібнику для ДПА, та знати їх зміст – під час іспиту це допоможе не переплутати розташування елементів у переказі;
  • математика – знати не самі формули, а логіку їх виведення, що позбавить від  простого «зазубрювання», хоча, звісно, головні з них (скороченого множення, дискримінанта тощо) потрібно вивчити; переглянути розв’язання типових задач у форматі ДПА, у першу чергу, з алгебри (завдань з неї більше);
  • історія України – скласти хронологічну таблицю із зазначенням основних дат та подій, а вже перед самим іспитом – переглянути портрети діячів та атлас, аби в голові не було «каші».

Не зайвим буде й опрацювання завдань самостійно, за збірниками, які за декілька місяців до тестування з’являються у відкритому доступі в Інтернеті.

Олег Павлюк, для "Тижня-6"


ПОДІЛИТИСЯ ПОСИЛАННЯМ:
Теги:
тиждень-6, ДПА 2014, шкільними коридорами

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Гімн "Тижня-6"
Категорії розділу
Шкільними коридорами [71]
Події, що відбуваються на території школи
Скулспецкор [87]
Події, що відбуваються поза шкільною територією
Шкільна творчість [6]
Творчі здобутки наших учнів
Новини редакції [12]
Новини редакції "Тижня-6"
Discovery [5]
Матеріали про цікавинки нашого світу
Відеоматеріали [15]
Відеовипуски "Тижня-6"
ЗНО-200 [6]
Підготовка до ЗНО
Погода Yahoo!
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Календар
«  Липень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту