20:44 Час кричати SOS, - Лікарчук | ||
Скулспецкор | Tyzhden6 | 07.07.2014 506 | ||
Директор УЦОЯО прокоментував результати цьогорічного зовнішнього оцінювання під час прес-конференції у Харкові. Директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук заявив, що природничо-математична освіта в українських школах перебуває на катастрофічно низькому рівні, повідомляє УНІАН. У освітній політиці держави розставлялися не такі, як потрібно, пріоритети, - Лікарчук / unian.ua «У цілому я маю сказати, що загальне враження від якості нашої загальної середньої освіти після зовнішнього оцінювання не є оптимістичним. Я б навіть сказав, що воно є дуже і дуже прикрим», - сказав Лікарчук. За його словами, з тестами з математики не впоралися 43% абітурієнтів (набрали до 10 балів), жоден абітурієнт в Україні не набрав максимальної кількості балів (56 тестових балів) із фізики, з біології максимальну кількість балів набрав 1 із 80 тисяч абітурієнтів. «Ми можемо говорити, що ситуація з природничо-математичною освітою в Україні, а природничо-математична освіта, хто б там не говорив, вона визначає майбутнє, майбутнє науки, майбутнє технологій, майбутнє суспільного розвитку, це питання національної безпеки, природничо-математична освіта в Україні… Час кричати SOS», - констатував Лікарчук. За його словами, у гуманітарних науках стан речей є не набагато кращим. Зокрема, за відомостями Лікарчука, тест з історії України, який у країні складали 130 тисяч абітурієнтів, на максимальну кількість балів склали тільки чотири особи. При цьому із них тільки один випускник поточного року навчання, решта – абітурієнти 1955, 1978, 1972 років народження. Тест з англійської мови – 25% абітурієнтів навіть не приступили до виконання творчого завдання «Напиши лист товаришу англійською мовою». Лікарчук підкреслив, що всі тести за всіма показниками були середнього рівня складності. «Ці результати зовнішнього оцінювання, які ми маємо, які ми ще будемо аналізувати, дають підстави для того, щоб зробити висновок, що, мабуть, упродовж останніх 10-15 років у освітній політиці держави розставлялися не такі, як потрібно пріоритети», - зазначив Лікарчук і підкреслив, що «реальних реформ в системі загальної середньої освіти, так, як і вищої, не було». Він скептично оцінив можливість того, що аналіз результатів ЗНО буде взятий до уваги парламентом і урядом, та констатував, що дані тестування не аналізувалися на офіційному рівні з 2008 року. Серед головних проблем середньої освіти Лікарчук назвав підручники, навчальні плани, якісний склад педагогічних працівників, відмінність між рівнем освіти в селі та в місті та наявність різниці між рівнем освіти в окремих міських школах. | ||
ПОДІЛИТИСЯ ПОСИЛАННЯМ: |
Теги: |
Шкільними коридорами
[71]
Події, що відбуваються на території школи
|
Скулспецкор
[87]
Події, що відбуваються поза шкільною територією
|
Шкільна творчість
[6]
Творчі здобутки наших учнів
|
Новини редакції
[12]
Новини редакції "Тижня-6"
|
Discovery
[5]
Матеріали про цікавинки нашого світу
|
Відеоматеріали
[15]
Відеовипуски "Тижня-6"
|
ЗНО-200
[6]
Підготовка до ЗНО
|
- 2013 Травень
- 2013 Червень
- 2013 Липень
- 2013 Серпень
- 2013 Вересень
- 2013 Жовтень
- 2013 Листопад
- 2013 Грудень
- 2014 Січень
- 2014 Лютий
- 2014 Березень
- 2014 Квітень
- 2014 Травень
- 2014 Червень
- 2014 Липень
- 2014 Серпень
- 2014 Вересень
- 2014 Жовтень
- 2014 Грудень
- 2015 Лютий
- 2015 Березень
- 2015 Квітень
- 2015 Травень
- 2015 Червень
- 2015 Серпень
- 2015 Вересень
- 2015 Жовтень
- 2015 Листопад
- 2015 Грудень
- 2016 Лютий
- 2016 Березень
- 2016 Квітень
- 2016 Травень
- 2016 Червень
- 2016 Липень
- 2016 Серпень
- 2016 Жовтень
- 2016 Листопад
- 2016 Грудень
- 2017 Лютий
- 2017 Березень
- 2017 Грудень
- 2018 Січень
- 2018 Лютий
- 2018 Квітень
- 2020 Лютий